PROCÉS PARAL·LEL

Com molts ja sabeu, la Comissió de Govern del dia 7 d’octubre va suspendre temporalment l’aprovació definitiva del projecte dels extrems de l’avinguda del Paral·lel. Aquesta decisió permetrà la revisió del projecte i del seu encaix en el procés de reflexió a llarg termini “Pensem en Paral·lel”.

Adjunta trobareu la documentació explicativa del projecte, realitzada per Raons públiques a partir del document tècnic redactat per l’AMB al març de 2015. Es tracta de 10 làmines A3 que recullen les dades més significatives per a la seva comprensió (també són llegibles si s’imprimeixen en A4).

Durant aquesta setmana i la vinent, us proposem realitzar trobades amb cada entitat per a l’explicació de la documentació i del projecte, de manera que puegueu conèixer els detalls i resoldre qualsevol dubte que tingueu.

Es realitzarà una nova sessió de l’Espai de Treball Compartit  per a decidir el futur d’aquest projecte (data per confirmar, tentativament d’aqui en dues setmanes). En aquesta sessió s’avaluaran totes les possibilitats en relació al projecte dels extrems, i la manera en la qual implementar la que es decideixi.

Equip dinamitzador procés participatiu de l’avinguda del Paral.lel

LOGO PARALLEL

Document explicatiu del projecte dels extrems

Comparativa del projecte amb l’estat actual

Document de conclusions de la FASE 1 del procés “Pensem en Paral·lel”.

blocs.xarxanet.org és un projecte de:
Forma part de:
En col·laboració amb:
xarxanet.org - Entitats i voluntaris per un món millor