Per la Cultura del Poble.

La Secció Ciclista de l’Ateneu ja té a punt les brevets de 2014

| 2 Comments

La Secció Ciclista de l’Ateneu ja té en marxa les brevets que se celebraran enguany; ja us hi podeu inscriure!

BREVET 200 KM – 22 DE MARÇ

Aquí en teniu la ruta i les seves característiques:

mapabrevet200

perfil altimetria brevet200

Descarrega’t aquí el recorregut detallat.També podeu veure la ruta a Wikiloc.

Ja podeu consultar els temps realitzats per cada participant AQUÍ  i també les FOTOS!

 

BREVET 300 KM – 12 D’ABRIL

brevet300 nou

perfil altimetria brevet 300

Descarrega’t aquí el recorregut detallat.També podeu veure la ruta a Wikiloc.

Ja podeu consultar els temps realitzats per cada participant AQUÍ 

 

Per fer les inscripcions als brevets hauràs de seguir els passos següents, fins 2 dies abans de la data de la brevet:

  1. Omplir els formularis d’inscripció. Cliqueu als següents enllaços:

                        Formulari brevet 200km     /   Formulari brevet 300km

  1. Fer ingrès o transferència als comptes  ES16 0075 0371 1706 0204 1314  (Banc Popular) o bé al  ES35 2100 0206 0002 0002 6733 (La Caixa) per un import de 7 euros. Recordeu de fer constar el vostre nom.
  2. Comprovar la inscripció a la llista d’inscrits. (200km / 300km)
  3. Estar federat.

Demanem a tothom l’inscripció en línia, doncs hem de preparar els carnets de ruta perquè estiguin disponibles per entregar-vos a la sortida de la brevet. Als que no ho pogueu fer, haurem de formalitzar el carnet de ruta al meteix dia del brevet i el preu serà de 10 euros.

El lloc de sortida i arribada será la Plaça del Portal de La Fuliola. Abans de la sortida s’obsequiarà als participants amb un esmorzar de coca i xocolata. També hi haurà servei de dutxes.

Col·laboren: Ajuntament de La Fuliola i Bar l’Antic Portal*

**El Bar l’Antic Portal oferirà als participants d’un menú especial per als ciclistes  participants. Informeu-vos-en en el moment de la sortida.

Aquí teniu disponible la informació sobre la  brevet que vam organitzar el 2013.

A més, enguany tenim una novetat important: el Club Randonneurs Catalunya organitza una brevet de 1.200 km amb sortida i arribada a La Fuliola; es tracta de la superbrevet Lleida – León – Lleida. La data de sortida és el 25 de juny i la d’arribada el 29. Us anem informant amb detall, doncs és la primera d’aquestes característiques que es fa a Lleida!

 

2 Comments

  1. Us felicito per la bona tria de carreteres amb poc trànsit. És una bona forma de conèixer nous circuits sense fer masses kms des de casa, en el meu cas, Manresa. Enhorabona per l’organització.

  2. Estic d’acord amb l’Ignasi. Un recorregut preciós!

Deixa un comentari

Required fields are marked *.


Un projecte de:
Forma part de:
En col·laboració amb:
xarxanet.org - Entitats i voluntaris per un món millor