Des del Pla Educatiu d’Entorn del Vendrell s’ha creat una Guia d’Activitats d’Estiu Inclusives amb un recull d’activitats que ofereixen els serveis municipals i entitats relacionades amb infants i joves de 3 a 16 anys on poden participar infants i joves amb diversitat funcional.
Aquest és un projecte de la Comissió Inclusiva del Pla Educatiu on participa Trèvol, tenint un paper molt actiu en la reallització d’activitats i en el disseny conjunt de les formacions que s’estan preparant.
La comissió porta dos cursos treballant per donar suport a entitats i iniciatives que ja funcionen al Vendrell, i fomentar-ne de noves, pel que fa a activitats extraescolars i de vacances per a infants i joves amb diversitat funcional, amb la finalitat que tothom pugui accedir a qualsevol activitat que vulguin inscriure’s.