Els nostres nens i nenes que venen a l’aula de suport escolar han creat un conte infantil, han inventat una història, han imaginat uns personatges, han fet uns dibuixos i han posat la seva lletra.
L’objectiu és publicar aquest llibre i els diners que s’obtingui de la venta del conte es dedicaran a oferir atenció psicològica, suport escolar, logopèdia i reeducació de forma gratuïta a famílies que no tenen recursos econòmics. Volem evitar, d’aquesta manera, que aquestes necessitats quedin relegades a un segon terme o no es treballin amb la profunditat que es requereix.
Per fer-ho necessitem 1.200 euros, que ens permetran imprimir 1500 còpies. Per aconseguir aquests diners hem iniciat una campanya de finançament col•lectiu a la plataforma TotSuma.
Podeu ajudar-nos de moltes formes, però les principals son fent una aportació a través de la web (el procediment és ràpid i senzill) i poden ser a partir de 5 euros i/o ajudant-os a fer difusió del projecte a través d’email, facebook i altres mitjans de comunicació.
El linck per accedir a la plataforma és: http://www.totsuma.cat/projecte/1150/1-conte-x-1-projecte-social
També podeu veure el primer vídeo del projecte a:https://www.youtube.com/watch?v=3sdu5xTnPT4
Qualsevol ajuda que ens pugueu donar, serà molt benvinguda.
US ANIMEU?