Home » Centre de lleure l'Espurna » De vacances a…. Cantàbria i Astúries, per Montse Barrabeig

De vacances a…. Cantàbria i Astúries, per Montse Barrabeig

Estiu 2011
Els companys del Ventall  van venir a buscar-nos i vam sortir a dos quarts de quatre de la matinada des de l’estació d’autobusos de Valls, amb les dues furgonetes vam anar cap a Barcelona.
L’anada des de Barcelona amb l’autobús fins a Saragossa, i parada per esmorzar. Després vam continuar fins a Bilbao on vam dinar. Vam continuar cap a Cantàbria fins l’hotel La Casona de Luis, al poble de Quevedo, molt a prop de Santillana del Mar.
Vam conèixer el poble de Santillana. El dilluns al matí vam anar a visitar el parc de Cabárceno, on vam veure animals de totes classes, i a la tarda vam anar a visitar el poble de Torrelavega.
El dimarts al matí, vam anar a visitar Santander, a veure la catedral, i a la tarda les coves d’Altamira.
Dimecres, al matí vam anar als Pics d’Europa, i a la tarda vam anar a visitar el poble de Potes. Després vam anar a Astúries a l’hotel El Espino, i al poble de Cangas de Onís.
El dijous al matí vam anar a visitar el poble d’Oviedo, uan altra catedral, i a la tarda vam veure Gijón i una altra estona el poble molt maco de Cangas de Onís.
El divendres, vam anar a visitar Covadonga. A la tarda vam tenir lliure, i vam anar a visitar una família que feien el formatge ells mateixos, i després una casa d’una altra família a veure un molí que amb el gra del blat de moro i feien farina.
El dissabte vam fer el mateix recorregut del primer dia, però vam baixar fins a Lleida. A Lleida ens esperaven l’Anna i l’Esteban amb les dues furgonetes de Valls.
A les vacances van venir les monitores Marta i Gisela, i ens ho vam passar molt bé amb elles, perquè eren molt divertides i molt simpàtiques. Espero que l’any vinent puguin tornar a venir les mateixes monitores.
Vaig disfrutar moltíssim i espero tornar.