Home » Centre de lleure l'Espurna » Diari de sortides i excursions, per Montse Barrabeig

Diari de sortides i excursions, per Montse Barrabeig

Parc de Nadal :
parc nadal (0)Els dies 27, 28, 29, 30, i 31 de desembre de 2010 vam fer el Parc de Nadal de Valls, al local del Kursaal, nosaltres amb l’Espurna vam fer de monitors i monitores, pel matí de dos quarts d’onze a dos quarts de dues, per tal tarda de les quatre a les vuit del vespre.

Pel matí hi anaven l’Oriol, el Chelin i la Carmen de voluntaris i de monitores dos dies la Marta i tres la Tere, per la tarda hi anàvem la Marta de monitora i la Meritxell, l’Elisabet, el Sergi, el Guillem i jo de voluntaris.
Havíem d’ajudar als nens i nenes a fer una manualitat que es deia Senyor i Senyora Patata, que després creixia herba fent de cabells i els hi feien ulls i boca i el nas amb una goma lligant el mitjó. Primer l’omplíem de llavors i de serradures. Ens ho vam passar molt bé i espero poder tornar l’any que ve.

Sopar de vacances:
de_copes (7)El passat 18 de març el centre de lleure l’ Espurna, de Valls  i el centre de lleure Ventall, del Vendrell, vam fer un sopar amb totes les persones que van participar en les vacances d’estiu i setmana santa de l’any 2010. Vam trigar tant a fer-lo perquè havíem de trobar un dia que anés bé a tothom i això va costar molt perquè hi ha monitores que ja no vénen.
Ens vam ajuntar un grup molt gran de persones, entre les tandes de Granada i de Galícia i també dels que van anar a Sort.
El sopar el vam celebrar en un restaurant xinès de Valls, cadascú va demanar el que volia i per això vam trigar tant a sopar i ja teníem molta gana, però la passàvem xerrant amb els amics que alguns feia temps no vèiem.
Després del sopar l’Ester va provar de passar les fotos a la paret amb un aparell però no li funcionava i no vam poder veure les fotos, va ser una pena però no gaire gran perquè així vam anar a ballar a la Sala Anclaw’s Irish Tavern de Valls.
Va ser una vetllada molt divertida i a tots i a totes ens va agradar tornar a trobar els companys i companyes de vacances. Vam plegar a la vora de les dues molt contents.

Visita a Montserrat:
Montserrat (27)El dia 26 de març vam anar a Montserrat, érem tanta gent que vam agafar un autocar. Tot va ser molt bonic però el que més em va agradar va ser pujar el cremallera per anar a dalt de la muntanya, volia besar la Mare de Déu de Montserrat però hi havia molta cua i unes escales que no tothom podia pujar i no vam poder anar-hi. Però vam veure la Moreneta des de baix i era molt maca, també vam comprar uns records per casa molt bonics, ho vam passar molt bé tot el matí a Montserrat, després, quan ja teníem gana vam anar en autocar a la Granada del Penedès, allà en el Casal del poble ens havien preparat unes taules llargues per nosaltres i vam dinar molt bé, vaig trobar a totes les monitores molt simpàtiques i també al monitor, van venir la Marta, la Gisela, la Desi, l’Oriol i la Gemma.

Calçotada:
calçotada (062)El dia 3 d’abril vam fer una calçotada, tots els de l’Espurna i vam convidar el del Vendrell, del centre de lleure Ventall, que els agrada molt venir de calçotada amb nosaltres i ja fa anys que venen.
Al matí van venir els companys del Vendrell amb furgonetes i nosaltres també amb furgonetes i vam anar cap a la masia.
Aquest any no vam anar a la masia de la Tere perquè treballa de caps de setmana i no la podia deixar, vam anar a la masia de la Gisela, del Valls, ens hi van convidar els seus avis. L’àvia ens va venir a saludar i l’avi es va quedar tota l’estona i feia els calçots i era molt bona persona.
A la calçotada ens vam ajuntar més de trenta persones, vam fer aperitiu, vam menjar calçots que van sobrar i tot, vam menjar carn i mandarines i galetes, de tot en va sobrar perquè hi havia molt menjar, però ho vam repartir per no llençar res. De monitores van venir la Marta, la Desi i la Gisela.
Vam passar un dia molt agradable i vam poder estar amb els nostres amics i amigues dels dos centres.