Novembre 2018

SORTIDES REALITZADES

Diumenge 25/11 Visita a les Coves del Salnitre (Collbató).

La muntanya de Montserrat amaga en el seu interior més de 100 coves, però la que anomenem Coves de Montserrat (també conegudes com del Salnitre), la trobem emplaçada a Collbató, i és la única que permet un passeig subterrani de 500 m de llargada gaudint d’acondicionament turístic.

El recorregut va permetre observar belles formacions geològiques (estalactites, estalagmites i columnes) i se’ns mostra l’hàbitat dels primers pobladors de Montserrat i lús de les coves al llarg de la història.

Vam iniciar la caminada a l’àrea d’esplai de l’Ermita de la Salut, i els nombrosos nens i nenes participants (d’1 a 12 anys) van superar amb gran esportivitat els 1000 esglaons que hi ha entre l’ascensió/descens a peu i l’interior de la cova, i no van tenir por ni baixant al pou del Diable.

Dificultat: Fàcil.
Desnivell: 140m.

Distància: Inferior a 3 Km

Diumenge 11/11 Matinal a Montserrat. Volta als Pollegons. Dificultat mitjana.

Des de la Vinya Nova vam pujar pel camí del Clot de la Mònica fins al Coll de Pollegons. Montserrat, les seves agulles, i les seves panoràmiques, sempre ens ofereix un espectacle magnífic i aquest dia no ha estat una excepció.

Des del coll vam anar a la cova de la Murdela, una balma obrada que la majoria no coneixia.

Vam baixar pel camí del Pont, i com que anavem bé d’hora vam poder anar a veure l’enorme roca encastada que dona nom al camí.

Dies 1, 2, 3 i 4/11/ Participació a l’Aplec Excursionista dels Països Catalans a Terres de Sénia  (entre Tarragona i Alacant). Més informació a http://www.aplecexcursionistalasenia.org/

COL·LABOREN

ajsantcugatbis

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.