Novembre 2017

SORTIDES REALITZADES

18/11 De Ribes a Campdevànol. Sortida de muntanya de tot el dia.

Des del Balneari Montagut vam pujar a El Baell per pista de terra i per un sender preciós amb vistes al Taga i Sant Amand i Torreneules.

Vam continuar per corriols i senders fins a la Collada de Grats, d’allà­ vam pujar al Pla de Pruners per un magnífic bosc de faig i pins.

Vam baixar a Sant Pere d’Aüira, esglesia, ja esmentada l’any 1150, on vam dinar.

Vam baixar fins al coll de la Batalla i per un bonic corriol vam arribar a les ruïnes de la església de Sant Cristòfol “la Vella” del segle XI. D’ alli vam continuar fins a Campdevànol.

Trobareu aquí una molt bona ressenya i l’àlbum de fotos del Milio

19/11 Visita al refugi de cavalls ADF i a les Torres de Fals. Maternoinfantil. Sortida de tot el dia, amb caminada curta.

Vam fer un mos a l’ermita de Santa Maria del Grau.

A les 11h vam visitar ADE, un refugi santuari d’animals especialitzat en la recuperació d’equins (cavalls, ases i ponis). També recupera altres animals.

Després de la visita vam anar caminant fins a les Torres de Fals: És un conjunt monumental militar i religiós constituit per les restes de l’antic castell, dues torres de defensa cilí­ndriques, l’esglèsia de Sant Vicenç i la rectoria. Allà  vam dinar, visitar el recinte, i vam baixar caminant per a recuperar els cotxes.

12/11 La Mola per la carena de les ànimes. Matinal curta. Desnivell 450m aprox. Dificultat: Mitjana-baixa

Sota el camí del Cavall Bernat, vam pujar per la canal de la Roca de l’Esquirol fins al Pla dels Escorpins. Un camí planer, passant per un forn de teules, ens portarà a la pujada per trobar el Camí dels Monjos i de la Font Soleia, amb espectaculars vistes.

Ens vam enfilar cap a l’alterosa carena de les Ànimes fins arribar a la Mola.

Vam baixar pel Cavall Bernat.

05/11 Participació en la Marxa del Garraf.

5 socis/es, van participar en aquesta marxa, l’Antònia, la Teresa i l’Esteve en la versió de 48 Km i el Jaume i la Gemma en la de 23 Km.

La Gemma va ser guardonada com la participant de més edat.